Republic Bulgaria, Region Simitli
Български (България)
Начало Обяви ОБЩИНА СИМИТЛИ ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ

ОБЩИНА СИМИТЛИ ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ

ОБЩИНА СИМИТЛИ

ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ

В изпълнение на проект  по Процедура BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно – социални услуги“ финансирана по  Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, Община Симитли обявява следните работни места:

I. „Личен асистент“ – 18 лица на непълно работно време 3 часов работен ден;

II. Изисквания за заемане на длъжността и основни задължения:

Минимални изисквания:

  • · Образователна степен – придобито средно/основно образование;
  • · Сертификат за успешно преминато обучение по предходни проекти със същата насоченост е предимство; 
  • · Професионален опит – не се изисква. Опитът в предоставянето на сходни услуги се счита за предимство.

Специфични изисквания: 

  • · умения и нагласа за работа с лица с увреждания и възрастни хора 
  • · добро психическо и физическо здраве, емоционална устойчивост 
  • · добри комуникативни умения, висока мотивация за работа в екип; 
  • · отговорност, конфиденциалност, своевременност;
  • · зачитане на достойнството и личността;
  • · зачитане правото на изразяване на мнение и изслушване;
  • · индивидуален подход на предоставяните грижи;
  • · проява на толерантност и разбиране, относно многообразните потребности на потребителя.

III. Документи за кандидатстване: 

  1. Заявление-декларация - (по образец);
  1.  Документ за самоличност - (за справка);
  1. Автобиография;
  1. Декларация по чл. 107 а, ал. 1 от Кодекса на труда - (по образец);
  1. Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства - (по образец);
  1. Декларация трудова заетост- (по образец);
  1. Копие от документ за завършено образование;
  1. Копие от документ за допълнителна квалификация (за длъжностите за които се изисква);
  1. Копие от трудова книжка, или друг документ доказващ професионален опит;
  1. Други документи по преценка на кандидата, които го удостоверяват допълнителни знания, умения и опит.

IV. Подаване на документи.

Документите се подават лично, чрез упълномощено лице, в офиса на услугата находящ се в сградата на общинска Администрация - гр. Симитли, ет. 4, стая 404

V. Срок за кандидатстване:

ОТ 14.04.2025г. ДО 25.04.2025г.  

Подборът на кандидатите ще се проведе след като се наберат необходимия брой лица, комисията за подбор назначена със Заповед на кмета ще разглежда постъпилите документи в два етапа:

  • · Запознаване на Комисията с документите
  • · Провеждане на събеседване с допуснатите кандидати

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на сайта на Община Симитли.

Одобрените по документи кандидати ще бъдат информирани за датата и часа за провеждане на събеседване чрез публикувана информация на сайта на община Симитли и по телефона. С одобрените кандидати се сключва срочен трудов договор, за срока на изпълнение на проекта.

Образците на заявленията са достъпни към настоящата обява в сайта на Община Симитли http:simitli.bg ТУК и в офиса на проекта в сградата на Общинска администрация – Симитли, ет. 4 стая. 404